Իմ սեպտեմբերի մեկը

Իմ առաջին սեպտեմբերի մեկը անցավ շատ-շատ ուրախ։ Ես երբ մտա դասարան, այնտեղ տեսա իմ ընկերներներին, մենք մի քիչ իրար հետ խաղացինք մինչև գան իմ մյուս ընկերները, երբ նրանք եկան մենք միասին գնացինք տողանի։ Այնտեղ մենք ուրախ անցկացրեցինք մեր ժամը։ Մենք այնտեղ վազեցինք, խաղացինք, երգեցինք և պարեցինք։ Հետո մենք գնացինք դասարան։ Մենք այնտեղ խաղացինք, նկարեցինք, վազեցինք և թռվռացինք։ Հետո սկսվեց մեր երկարօրյան։ Մենք այնտեղ լողացինք և գնացինք բակ։ Այնուհետև մեր օրը վերջացավ։ Դե հիմա ցտեսություն, ի21272120_507565296245051_2965882500697709864_nնձ թվում է մենք էլի կտեսնվենք։ Ցտեսություն։

Об авторе Սոնա Հովհաննիսյան

Բարև: Ես Սոնա Հովհաննիսյանն եմ: Ես շատ եմ սիրում նյութեր պատրաստել՝ տանը և դպրոցում: Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը և ձեզ էլ եմ հրավիրում:
Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

